"Wiem na pewno , że tak jest ponieważ tak mi się wydaje"

poniedziałek, 19 listopada 2012

Koniec - Ciemno wszędzie, głucho wszędzie...

A na koniec wisienka na torcie. Taktowna, wyważona i kulturalna wypowiedź pana Darka Kaczmarskiego. Być może Waszego przyszłego radnego:

Odpowiedz

darek
lis 18 2012
Cześć,
tak sobie czytam tą emocjonalna dyskusję,…
i jako jeden z samozwańczych animatorów naszej grupy muszę stwierdzić:
- światło jest potrzebne w parku
- kawka / Jurek Ślusarczyk / pisze fajne teksty – aż chce się czytać
- Pionk / a kto to jest ?? ja nazwam się Darek Kaczmarski / ma prawo uważać, że biega się fajnie po ciemku.
Jeden lubi piwo, drugi czekoladę a trzeci ,.. jak mu skarpetki śmierdzą. Gustów się nie krytykuje.
A więc my / z małej litery / będziemy dalej walczyć o śwatło, Pionk niech dalej biega sobie po ciemku, a Kawka niech dalej pisze – bo dużą przyjemność mamy z tej jego lektóry.
Darek Kaczmarski
ZAMYKAM temat – po groźba wyrzucenia z Masters i zablokowania konta – A co ? To nie jest forum z „róbta co chceta” a jak się komuś nie podoba to po prostu nie przychodzi na treningi i nie wchodzi na stronę – PROSTE!!! NO NIE – jak to mówią w Nike – „Just do it”
darek
Wydaje mi się, że w grupie Mastersów jest wielu którym "wisi" sprawa oświetlenia parku a prawdopodobnie jest kilku, którzy są przeciw.
Może wolą się nie wypowiadać w obawie, że spotka ich taka reakcja jak mnie.


1 komentarz:

  1. A ja to bym wszędzie dał lampy,żeby jasno i spokojnie było w całym Krakowie a najgorsze ,że Lasek Wolski jest taki ciemny nocą bo za dnia nie:)

    OdpowiedzUsuń